KVALITATIV UNDERHÅLLNING PÅ NÄSET

FALSTERBO LIVE

På Falsterbo Live erbjuder vi en enastående livescen för underhållning i vackra Skanör/Falsterbo. Oavsett om du är intresserad av konserter, stand up eller lokala talanger - hos oss hittar du den bästa liveunderhållningen som Vellinge kommun har att erbjuda. Kom och njut av fantastiska framträdanden och skapa oförglömliga minnen tillsammans med oss.

Créatif production välkomnar dig att uppleva musikscenen på Näset när den är som bäst!

FALSTERBO COMEDY CLUB

Falsterbo Comedy Club är en del av Falsterbo Lives utbud och den ultimata destinationen för alla som älskar att skratta! Under våra härliga skrattfester kan du njuta av en kväll full av humor och stand up. Falsterbo Comedy Club erbjuder de mest uppskattade akterna på marknaden. Kom och upplev en oförglömlig kväll fylld med skratt på Falsterbo Comedy Club!

KOMMANDE EVENEMANG

ROBIN PAULSSON