KOMMANDE EVENEMANG

FALSTERBO LIVE

ROBIN PAULSSON

Glädjande nyheter!

Nu kan vi stolt presentera att Robin Paulsson plus support kommer till FALSTERBO COMEDY CLUB!

Robin Paulsson debuterade som ståuppkomiker 2001. Han har medverkat i radioprogrammen Deluxe och Hej Domstol i P3, skrivit manus till sketchprogrammen Kvarteret Skatan och Extra Allt i SVT och medverkat i TV4:s Parlamentet. Under 16 säsonger var Robin programledare för sin egna talkshow Robins på SVT. Robin har också varit programledare för Melodifestivalen, Svenska Idrottsgalan och Fråga Lund.

Det är FALSTERBO LIVE som står bakom nysläppta konceptet FALSTERBO COMEDY CLUB där vi tar Sveriges humorelit samt rising stars till Näset. Under kvällen kommer ni få träffa Robin Paulsson, Sandra Westin, Henke Håkansson samt Tomas Kaminski som konferencier.

Det bjuds på en skrattfest utan dess like. Missa inte detta!

Datum: 28 april

Showstart: 19.00
Insläpp: 18.00
Speltid: Ca 1h 45min inkl. paus

Plats: Falsterbo @Bistro Perspektiv

Följ oss gärna på FALSTERBOLIVE på Instagram och Facebook så håller du dig informerad om kommande akter och evenemang!

Medina

MEDINA

Medina kommer till FALSTERBO LIVE!

Den superhyllade duon Medina kommer och gästar Falsterbo LIVE för en unik spelning på Klubb Strandbaden under Falsterbo Horse Show veckan!

Medina gjorde senast succé i Melodifestivalen med sin låt Que Sera som nyligen låg etta på Sverigetopplistan i flera veckor. Duon har 350 miljoner streams med hitlåtar som ”Miss Decibel”, ”Där palmerna bor” och ”In i dimman”.

11 juli är datumet att minnas! Detta kommer bli årets fest och den absolut bästa kvällen under hela Falsterbo horseshow för alla som vill festa och dansa loss till hit efter hit!

Utöver Medina kommer kvällen även bjuda på andra överraskningar... så lita på oss när vi säger att ni inte vill missa detta. Denna kvällen blir magisk!

Datum: 11 juli

Showstart: ca 23.00

Insläpp: 22.00

Plats: Falsterbo @Klubb Strandbaden

DJ spelar t.o.m 03.00

Ålder: 18+

Följ oss gärna på FALSTERBOLIVE på Instagram och Facebook eller registrera dig till vårt nyhetsbrev så håller du dig informerad om kommande akter och evenemang!