KOMMANDE EVENEMANG

Medina

JONATAN UNGE

JONATAN UNGE SOLO - värmer upp

Falsterbo Comedy Club presenterar stolt JONATAN UNGE!

Jonatan Unge har de senaste åren blivit en av Sveriges mest älskade komiker. Han har underhållit oss i poddar, radiosammanhang och tv-program som “På spåret” och “Alla mot alla”. Vad han däremot inte har gjort är en egen soloturné – förrän nu! “Det påstås att folk har velat ha mer av mig, men man ska ju vara försiktig med vad man önskar för det KAN bli verklighet. Och ja, nu har det blivit det.” säger Jonatan Unge.

Publiktrycket har varit enormt och efter en slutsåld vår förlängs turnén under hösten. Jonatan Unge kommer nu exklusivt till Falsterbo Comedy Club och värmer upp inför höstens redan nästintill slutsålda turné!

– Jag ser fram emot att få möta min publik utan stödhjul. Man kan ju aldrig garantera att något blir bra, men denna gång kan jag med hundra procent lova att det i alla fall blir långt. Tidigare har jag alltid behövt komprimera mig men nu har jag fått lyxen av att kunna ägna mig åt det alla män i min ålder önskar mest av allt – nämligen att bli långrandig, säger Jonatan.

Det är Falsterbo LIVE som står bakom konceptet Falsterbo Comedy Club där vi tar Sveriges humorelit samt rising stars till Näset.

Datum: 25 augusti

Showstart: 19.30
Insläpp: 18.00
Speltid: Ca 75 min (ej paus)

Plats: Falsterbo Strandbad @Bistro Perspektiv

Följ oss gärna på FALSTERBOLIVE på Instagram och Facebook så håller du dig informerad om kommande akter och evenemang!

TOMMY NILSSON

Tommy Nilsson kommer till Falsterbo LIVE!

Upplev Tommy Nilssons unika röst och fantastiska låtskatt i ett sammanhang utöver det vanliga.

En helkväll ute i det blå, bara ett stenkast från stranden på Bistro Perspektivs stora terass, där ni får möta Tommy Nilsson i ett format som ni aldrig tidigare sett honom. Tillsammans med sin pianist Sven Gunnar Petersson så tas publiken med genom en musikalisk resa där Tommy framför sina stora hits blandat med anekdoter och musik som inspirerat honom under sin snart 40 åriga karriär som en av vårt lands mest folkkära artister.

Det blir en helkväll där god mat, miljö, dryck och musik kommer skapa magi.

Missa inte detta unika tillfälle!

Välj mellan middagsbiljett med garanterad sittplats närmst scenen eller ståplats. I middagsbiljetten ingår en 3 rätters middag som avnjutes inomhus för att sedan gå ut till terassen och konserten, där du som middagsgäst får en garanterad sittplats närmst scen.

Datum: 26 juli

17.30 insläpp för middagsgäster i restaurangen

18.00 Insläpp på terassen för ståplatser

20.00 Konsert med Tommy Nilsson

Speltid: Ca 1h

Plats: Falsterbo Strandbad @Bistro Perspektiv

Medina

MEDINA + ELECKTRA

MEDINA och ELECKTRA kommer till Falsterbo LIVE den 11 Juli!

Den superhyllade duon Medina kommer och gästar Falsterbo LIVE för en unik konsert på Klubb Strandbaden under Falsterbo Horse Show veckan! Medina gjorde senast succé i Melodifestivalen med sin låt Que Sera som nyligen låg etta på Sverigetopplistan i flera veckor. Duon som nyss firat 20 års jubileum har 350 miljoner streams med hitlåtar som ”Miss Decibel”, ”Där palmerna bor” och ”In i dimman”.

Före Medinas konsert gästas vi av Elecktra som har slagit igenom stort i Sverige efter sin medverkan i ”Drag Race Sverige” och har sedan dess släppt hit efter hit. Låten ”Unna daj” har blivit en nationell storfavorit som varit viral på sociala medier och i våras tog Elecktra Melodifestivalen med storm med låten ”Banne Mig”. Elecktra har rötterna från Höllviken så vi är extra stolta att få hit vår stjärna till hemmaplan.

11 juli är datumet att minnas! Falsterbo Live bjuder på en grym kväll för alla som vill festa och dansa loss till hit efter hit... så lita på oss när vi säger att ni inte vill missa detta!

Datum: 11 juli
Starttid: Medina går på runt 00.00
Insläpp: 23.00
Plats: Falsterbo @Klubb Strandbaden
DJ: spelar t.o.m 03.00
Ålder: 18+

Följ oss gärna på FALSTERBOLIVE på Instagram och Facebook eller registrera dig till vårt nyhetsbrev så håller du dig informerad om kommande akter och evenemang!

ROBIN PAULSSON

Glädjande nyheter!

Nu kan vi stolt presentera att Robin Paulsson plus support kommer till FALSTERBO COMEDY CLUB!

Robin Paulsson debuterade som ståuppkomiker 2001. Han har medverkat i radioprogrammen Deluxe och Hej Domstol i P3, skrivit manus till sketchprogrammen Kvarteret Skatan och Extra Allt i SVT och medverkat i TV4:s Parlamentet. Under 16 säsonger var Robin programledare för sin egna talkshow Robins på SVT. Robin har också varit programledare för Melodifestivalen, Svenska Idrottsgalan och Fråga Lund.

Det är FALSTERBO LIVE som står bakom nysläppta konceptet FALSTERBO COMEDY CLUB där vi tar Sveriges humorelit samt rising stars till Näset. Under kvällen kommer ni få träffa Robin Paulsson, Sandra Westin, Henke Håkansson samt Tomas Kaminski som konferencier.

Det bjuds på en skrattfest utan dess like. Missa inte detta!

Datum: 28 april

Showstart: 19.00